Το ΚΕΔ-Ε.Μ.Π. δέχεται, καταγράφει και δρομολογεί προς επίλυση αιτήματα και προβλήματα των χρηστών που σχετίζονται με το δίκτυο δεδομένων και το τηλεφωνικό δίκτυο του Ε.Μ.Π.
Για τυχόν απορίες που έχετε μπορείτε να ανατρέξετε στο FAQ - ευρετήριο συνηθισμένων ερωτήσεων και απαντήσεων.
Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης (Help-Desk) λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή
-
9:00 π.μ. - 17:00 μ.μ. για το
δίκτυο δεδομένων
Τηλέφωνο : 210 - 772-
1861,
FAX : 210 - 772-
1866,
E-mail :
help-data@noc.ntua.gr ή άμεσα στο ΚΕΔ
-
9:00 π.μ. - 15:00 μ.μ. για το
τηλεφωνικό δίκτυο
Tηλέφωνο : 210 - 772-
1871FAX : 210 - 772-
1866 ,
E-mail :
help-voice@noc.ntua.gr ή άμεσα στο ΚΕΔ.
Η υπηρεσία Help-Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες της Πολυτεχνειακής Κοινότητας σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:
- νέα σύνδεση στο δίκτυο τηλεματικής,
- ακύρωση ή μεταφορά σύνδεσης,
- βλάβη σύνδεσης,
- εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού,
- βλάβες στα παθητικά στοιχεία (πρίζες, καλώδια, patch panels, ...) ή στον ενεργό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, ...) του δικτύου,
- προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (Internet),
- προβλήματα που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχουν τα τμήματα του ΚΕΔ (voice-mail, e-mail, name, www, ftp, dial-up, ..).